V tednu Evropske mobilnosti (17. 9. – 21. 9. 2018)

smo na OŠ Prežihovega Voranca Maribor
izvajali projekt PEŠBUS za učence od 2. do 4. razreda.

SPODBUJAMO AKTIVNO POT V ŠOLO.
PRIZADEVAMO SI ZA ZDRAV ŽIVLJENJSKI SLOG IN SAMOSTOJNOST OSNOVNOŠOLCEV.

S Pešbusom se učenci v šolo odpravijo peš v organiziranih skupinah po domišljeno začrtanih poteh in po stalnem urniku. Otroci uživajo v sprehodu s svojimi sošolci in v spremstvu odrasle osebe, starši pa niso več obremenjeni z jutranjim razvažanjem.

Prednosti:

– Otroci, ki v šolo hodijo peš, so v povprečju vsak dan fizično aktivni več časa in so bolje telesno pripravljeni kot otroci, ki se v šolo vozijo.

– Pešbus spodbuja osebnostni in socialni razvoj otrok, saj ti razvijajo neodvisnost, krepita se njihov občutek odgovornosti in zavest o lastnih zmožnostih.

– Otroci s premagovanjem krajših razdalj v okolju, ki ga poznajo, postopoma osvajajo prometne predpise in pravila vedenja ter postajajo suvereni udeleženci v prometu.

– Z zgodnjim razvijanjem zdravih navad, kot je pešačenje, vzgajamo ozaveščene posameznike z zdravim in okolju prijaznim življenjskim slogom.

– Pešbus razbremeni starše, ki tako otroke v šolo pospremijo samo ob določenih dnevih, ne pa vsak dan.

– Če otroci v šolo pešačijo, se zmanjša število poti, opravljenih z avtomobilom in posledično tudi količina škodljivih izpustov v okolje.
————————————————————————————————–
MOJ PRIJATELJ PEŠBUS
Nina si rada domišlja zgodbice. Domislila si je zgodbico o avtobusu.
Učiteljica je povedala, da bo potekal projekt PEŠBUS.
Tako otroci v družbi drugih otrok hodijo od postaje do postaje.
Nina je rekla, da bo tudi ona hodila na PEŠBUS.
Jutri se začne. PEŠBUS – vesele noge, otroci hodijo, se veselijo in se pogovarjajo.
Prišli so do šole, kjer so dobili štampiljke. Ravnateljica reče: “Hvala, da ste hodili na PEŠBUS.”

Alja, 3.a

————————————————————————————————-

Poglejte si nekaj utrinkov.

Dostopnost